perjantai 29. heinäkuuta 2011

watch me loose when i loose when i loose it hard

Sain tänään mun koneen. Mullon ollu nii ikävä. :o Ensimmäinen ajatus olikin sitten että äkkiä postaamaan joku kunnon postaus. Mutta ei, teenkin sen vasta illalla tai sitten huomenna. Mulla on paljon kuvia mitä haluun sitte tänne laittaa, mutta tässä tulkoon nyt sitten vain thinspopostaus, eli pistän kaikki koneellani tallella olevat thinspokuvat tänne. :)

Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä. Oon lihonu pari kiloa ja se on tasantarkkaa vain ja ainoastaan mun syytä. Joo, kyllä mä liikun ja näin muttakun mä syön niin paljon. :( Varsinki jäätelöö. Mä ootan sitä, et koulu alkaa ni sit alkaa taas tää megapanostus laihduttamiseen! Toivottavati pääsen taas sille mun syömättömyyslinjalle. =))

Nyt en kyllä jaksa enempää postata. Illalla tai huomenna sitten, mutta nyt mun kaikkien aikojen suosikki thinspokuvat. :)

Olivia






























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti