tiistai 29. toukokuuta 2012

Heippa kesäiset!



Mites te? :) Mulle ei oikee mitää kummempii. Koeviikko pahasti kesken jastressin on ihan hillitön. xd Mulla on tänään muuten nimpparit! :DDD Oops toivottavasti bustaatte mut heti.. Tänään tarkotus ois olla O'n kanssa, käyä hakee joku leffa ja illal mentäs sit yhes lenkille. Mulla on huomenna kemian koe mutta en varmaan jaksa lukee, koska en osaa yhtää. Tuntuu turhalt lukee kirjast tekstii mitä yksinkertasesti ei vain ymmärrä. =D Mutsihan sai täst hirveet kilet et just ton takii en sais lähtee tänää mihkää, mut niin. En vittu lue kemiaa! :DDD


Teitä on tullu heti jo monta takasin kun oon postannu vähän enemmän. :o Tosi ihanaa että tää blogi jotenk nyt sit heräs eloo.<3 Vähä vaa random noite kuvien kaa... Kauheen väännön jälkee saan ne vast näkymään täällä. :P Kyllä tää ehkä tästä! En muutenkaa oikee tyksi tost bloggerin uuest ulkoasust. -.-


Mitäs muute meinasitte tehä päättärein? Mä en oikee tiiä, ku on luvattu että päättärein sataa ja tarkotus oli mennä ulos juhlii... Pitää tätä vahvasti nyt sitte pohtia mitä tehää. L ehotti että "Jos päättärein sataa me mennää keilaamaan!!!". Hahaha käy mulle! :D


Mut nyt en tiiä mitä kirjottelisin enään, että taidan tästä lähteä tonne pihalle hiipimään. Tsemppiä teille ja toivottavasti tulee kiva koulunloppu! :)


Lilja ps. ei, en saa kuvia taas toimimaan =D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti