perjantai 21. syyskuuta 2012

enää en lupaa mitää

Joo moi taas pitkäst aikaa.. Oon ny päätyny siihe etten enää yritäkkää pitää tätä aktiivisesti yllä. Kirjottelen ku silt tuntuu. Täst ei yksinkertasesti vaa tuu mitään, kun en ikin muista/jaksa kirjottaa mitään. Kaikenlisäks käytin koko kesän vaa muodonmuutoksee naisest norsuks. Nimimerkillä painan 72 kiloo. 

Oon nyt kyl ruvennu sit treenaamaa. Saan koht salikortin ja sit oon käyny lenkkeilee ja ratsastaa, katellu vähä mitä syön. Suurin motivaatio tähän on varmaanki mun vanhojen mekko minkä tilasin eile. :p Aikaakin multa nykyää löytyy ku ei mun kaverit oikee piittaa must enää. Tai emmätiiä, ne ei vaa ota oikee yhteyt enää. Tai sillee. En mä jaksa rupee selittää tätä mitenkää tarkemmi.

Poikaystävän kaa menee hyvin, koht 10kk täynnä ja enne jouluu tuleeki sit vuos. :p Aika hassuu ku tää on mun eka oikeesti vakava suhde. Mut katellaa. xd

Tänää oisin menny lenkille mut sillonku oisin menny ni sato rakeita. :D Vaik oonki nykyää menny pyöräl kouluu vesisateessa yms, ni ei mun itsekuri riittäny siihe et lähtisin raesateesee juoksemaa. Ehkä joskus. :D 

Oon vähä yrittäny painottaa tähä karkkipäivää, se ois sillee valinnaisesti perjantaina tai lauantaina. Katotaa mite onnistuu. :) 

Ainii, mun pitää käydä ostamassa uusi vaakakin kun rikoin sen meijän edellisen. XD Älkää ees kysykö miten. Nyt meen kuitenki ottaa päikkärit, koska jäätävä päänsärky. Katellaa jos palailen jo pianki. Moikka ja tsemppii teille! :)<3

Lilja

1 kommentti:

  1. Löysin jonkun blogin kautta tänne. Isot tsempit sun tavoitteisiin! :-)

    http://sielu-lasia.blogspot.fi/

    VastaaPoista