keskiviikko 15. helmikuuta 2012

theres just one thing thats getting in the way




1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
Kiitos annalle :)<3
2. Sen jälkeen kerro 7 random faktaa itsestäsi.
3. Anna awardi eteenpäin lempibloggaajille/ blogeille.


Oi en oo ikinä saanu tällast juttua. :o kivaa! ♥


1. Siisteys

Oon tosi siisti ihminen vaikkei se periaatteessa näy ollenkaan ulospäin. Mun huone on yleensä iha miten sattuu mut mun kaikki koulujutut yms on AINA iha tiptop. :D


2. Lily Allen
 
Ihan ehdottomasti mun lempi esiintyjä, laulaja, idoli, britti ja biisintekijä. ♥


3. Poikaystävä 
Ei varmaan tarvi selittää. :D


4. Laihdutus ja syöminen.
Vaikeita asioita. Huoh. Vaikkei kyl hirveen randomeit:D


5. Ratsastus 
Harrastan ratsastusta ja se on rakas harrastus.


6. Pianonsoitto 
En oo ikinä osannu mut tää on niit juttuja joita HALUANHALUANHALUAN oppia! :D


7. GLEE & SKINS ♥ 
Tätäkään ei varmaan tarvi selventää.. Paitsi et oon iha yltiöfriikahtanu kyseisiin sarjoihin.. :D


Haastan:


vendela
emily
nora




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti