maanantai 16. tammikuuta 2012

don't wanna break ur heart wanna give ur heart a break

Hei pienet! Mitä kuuluu? :) Mulle kuuluu ihan hyvää! PAITSI, oon kipee. Ihanaa (huomatkaa sarkasmi). Viimeinkin kun oikein innostuin tosta liikkumisesta niin tulin kipeäksi. Vittu.

Nomutta, kerron teille sitten edellisviikosta. Maanantaina oli tallipäivä. Siellä ratsastin ja tein muutenkin kaikkia tallihommia sitten. Tiistaina olin kai S'n kanssa, jos oikein muistan. Keskiviikkona olin SN'n kanssa. Ja multahan loppuikin koulu sitten siihen. Nomutta noina päiviä oli liikuntaa myös että kävelin aina kouluun ja takaisin. Torstaina sitten alkoi ollakkin jo vähän paha olo. Menin silti salille ja olin siellä kaksi tuntia. Sitten olin S'n kanssa ja illalla meillä oli koulua.... Perjantaina olin tallilla ja sitten H'n kanssa. Mun piti olla ensin S'n kanssa mutta se feidas mut. Lauantaina mun piti olla S'n ja L'n kanssa, mutta mut feidattiin taas ja olin H'n kanssa. Sunnuntaina olin taas tallilla ja salilla crossingissa, salilla oli jo paha olla ja illalla nous lämpö. Voikun kiva. En sitten tänään mennyt kouluun, vaan päätin sairastaa rauhassa. Tänään ei mitään liikuntojakaan sitten. :pp

Huomenna kuitenkin meen jo kouluun ja oon sitten mieheni kanssa illalla. :D Eikai tässä muuta ihmeempää. Vähän ahistaa kun tuntuu että musta on tullut hirveän iso. Tuntuu että alan näyttämään ylipainoiselta. Ei niin voi edes käydä kun mä liikunki koko ajan nykyään. :( Nomutta, äiti lupas et maksaa mulle kymmenen kerran kortin tonne salille jos nyt kunnolla siitä innostun. Ja ostaa se mulle kunnon salikengät ja semmoset salitrikoot. Lökärit on tosivaikeet salilla kun niissä tulee niin vitun kuuma. :D

Mun pitäis alkaa ettii kesäduunipaikkaa. Tai oonhan mä jo ettinykki, mut pitäs alkaa kunnolla soittelee. Mulla vissii on jo yks semmone eivakituinen paikka, mut en tiiä millo siitä ilmotellaa. En vaa kestäis koko ens kesää ilman mitää tekemistä. Muutenki tarviin rahaa, koska en jaksa enää elellä mutsin ja faijan rahoilla. Taisiis ofc mä kuitenki elän ku asun kotona ja sillee. Enemmänki sillee että kun haluan mennä leffaan tai shoppailemaan, voin käyttää omia rahoja. Yritin mä duunii viimekesänäki ettiä mut en mä saanu. :pp

Anteeksi muuten, kun mulla aina menee niin kauan vastata kommentteihin tai muutenkin vain postata. Kun Blogger aina on ärsyttävä eikä tunnu yhtään toimivan. Ja kommentit aina unohan kattoa. XD Ei kai tässä ihmeempää, siirryn läksyjen pariin ja sairastamaan tätä loppupäivää. Tsemii teille! :)

Lilja ps. lopuksi tän hetken lempibiisi ♥

2 kommenttia:

  1. Toi biisi on niin ihana <3
    ja sulle on sellai award juttu mun blogissa :)
    käytkö kattomassa http://just-a-fairytales.blogspot.com/2012/02/21_05.html

    VastaaPoista