maanantai 8. elokuuta 2011

i hate flies

Mun huone on täynnä kärpäsiä. Täynnä vitun ärsyttäviä mustia kärpäsiä. Niitä on varmaa kakskyt ja multa hajoaa pää ku ne vaa tykkää hengailla mun päällä enkä saa ees öisin unta ku ne on jossai naamanpäällä hieromassa itteensä muhun. Oon listiny niit täs hyvää tahtii mut vittu ei tää ny oikee onnistu.... Hiuslakalla oon räiskiny! :D

Muttajoo. Liikuntana ei mitään. Lauantaina, sunnuntaina ei mitään ja tänää oon vaa siivoillu ja tappanu kärpäsii. Syömiset on ollu ihan ookoo, sunnuntain kalorit varmaa noin 300-400kcal ylöspäin pyöristettynä. Tänään vähä huonommin joku vähän alle 1000 et ei sekää ihan huono oo. Paino on noin 64kg eli pari kiloo oon lihonu mut ne lähtee nopeasti pois.

Huomenna alkaa lukio. Ahistavaa. Siel on taas ruokailu ja syödään kaikkien kanssa samaan aikaan. En kyllä oo syömässä sillä inhoon syyä jos joku näkee. No okei, parhaitten kaverien kaa voin syyä mut tuntemattomien kaa se on niinku noooooway. Mä haluun takasin mun 62kg ja se onnistuu ku lopetan syömisen. :)

Huomenna meen tallille. Kävelytän yhen hepan ja sitten mulla on ratsastustunti. Tänään vooisin tehä vaik lihaskuntoo ennen saunaa. Ei paljoo mut sillee 20xselät+vatsat+kyykyt+kädet. En oo kuitenkaa hetkee tehny lihaksii ni parempi alottaa tollee pienellä. :)

Nyt en enää keksi mitä kirjottaisin, joten meen hakee marsuille ruokaa ja laittaa niille vettä, pakkaa huomiseks laukun ja kattoo vaatteet ja sit lihaskuntoo saunaa koneelle ja nukkumaan. Öitä ja stay strong ! :)<3

Lilja 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti