torstai 4. elokuuta 2011

it''s a weird day 'cause it's just hanging around

Mulla on kiitettävä hedari. Olisikin nälästä. Olisikin. Tänään oon syöny lautasellisen kanasalaattia ja parisataa grammaa karkkia. Liikuntana nolla mutta oon nukkun myöhää, ottanu aurinkoo, poiminu marjoja ja kohta meen kuvailemaan kaverin ratsastustuntia. Puoltuntii viel ni sitt lähtö.

En oo käyny vaa'alla hetkee. Oon ilosempi ku en oo käyny. Olin tiistaina Serenassa. Kaikki varmasti tietää paikan. :D Miettikää, tämmöne läski siel bikineis. Olin mun kaverin kaa. Ei helpottanu tilanne että se kaveri oli melkee 170cm pitkä 45 kilonen maailman kaunein blondi. Ja sit oon minä. Ei puhuta musta. Kaiken lisäks siel oli viel kolme kaveripoikaa enkä oo varmaa ikin hävenny itteeni nii paljo ku sillon ku jouduin tyylii kävellä niitte ees tai ohi. Häpesin häpesin häpesin. Oli kuitenki ihan kiva päivä ja silleen. :)

Nyt ei sit muuten mitää kummaa olekkaan tapahtunu. Koht alkaa lukio ja muo väsyttää ihan sairaan paljon ja unirytmit on aaaaaivan ulalla. :D Nyt mul katkes ajatus joten jätän tän postauksen tähän. Moikka ja tsemppii teille! =)

Lilja

2 kommenttia:

  1. Oi miulla on aina niin sama fiilis kun oon uimassa ;s! Onks tuo kuva siusta tuossa?
    Tsemppiä=)

    <3ttipsu

    VastaaPoista
  2. Joo se on iha kauheet. ;ss ja joo ei ole, voikun olisikin.. =(( tsempit takas! =)

    - Lilja

    VastaaPoista