sunnuntai 25. syyskuuta 2011

i got so much to talk about

Ja silti, en tiedä mistä mä kertoisin. Jos alotan siitä mitä oon nyt tehny? Okei, oon käyny koulua. Mulla on koeviikko. Oon syöny huonosti, (: lue hyvin). Toisinsanoen, syön parikertaa päivässä, aika vähän. Riippuen tietysti ei ole mitään takuita mitä syön. Painan kuitenkin 64 kiloa ja se ottaa päähän julmasti. Mutta huomennapas syön taas huonosti. :D

Sitten. Mulla on vissiin ihastus, säätö. Apua. En tiiä mitä mä miettisin siitä.

Eilen olin ryyppäämässä. Oli tosi kivaa vaikka alkoholi tietysti lihottaa ja turvottaa ja kaikkea voi kauhistus. Oli silti kivaa. =)

Tän koko päivän oon pelkästään vaan lukenu. Syöny oon kananmunan, palan leipää ja ranskalaiset kebabista. En muuta. Paitsi joskus yöllä mut en minä muista että mitä. Mutta tämän päivän aikana. Liikkua en oo kerenny yhtää ku tosiaan olen siis ollut darrassa ja lukenut tän päivän.

Uskon ettei tää ollu mikää erityisen thinspaava postaus, ei kyllä mulle itellenikää. Toivon et ens vklp voin tulla ilmottaa että oon laihtunu taas sinne 62kg. Kyl se vie hyppää toho. Nyt vaa paljon vettä ja nukkumaan. =) Tsemppii teille!♥

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti