maanantai 5. syyskuuta 2011

when she was 22 the future looked bright

'cause all she wants is a boyfriend, she gets one night stands


Mulla on paha olo. Olo on tosi lihava nyt. En tiiä paljon painan, ahistaa. Meen koht vaa'alle, että voin taas repii ja raapii ja kynsii itteeni. Mä jumaloin kaikkii laihduttajii. Luen kaikenlaisii ana-aiheisia kirjoja. Miksen mä silti vaan saa aikaseks taas laihduttaa? Mihin mun laihdutusfiilis on hävinny?

No okei, nykyää oon ihan helposti syömättä. Mä oon viimein hommannu ittelleni tän "paskat mitä syöt millonki kuhan syöt sitä aina vähän". Kiitos mun yhden laihan kaverin. Se saattaa vaan aamupalaks syyä karkkii ja iltapalaks käyä mäkis eikä se syö muuta ja se on silti laiha. Koska se jää alle kalorirajan ku syö kuitenki vähän. Nykyää mä teen täsmälleen samaa. En välttis syö aamulla tai koulussa tai koulunjälkee, mut saatan illal syyä karkkia ja pari leipää. Paino ei nouse ja laskeekin kyllä hitaasti. En tietenkään tiedä mitä se nyt on, toivon että vähän.

Mä en enää keksi mitä kirjottaisin. Tänään en oo liikkunu yhtään koska oon niin hapoilla mun viikonlopun ratsastusleiristä (: tekosyy). Syöny oon aamulla kolmen munan pienen munakkaan ja yhden tortillan ruokavälkällä. Juonu oon desin appelsiinimehua. Eikä oo ees nälkä. En kyl tiiä mitä nyt tekisin, vähä tyhjä olo.


2 kommenttia:

  1. tykkään sun blogista ja löydän meistä paljon yhtäläisyyksiä :) toivon sulle PAALJON tsemmpiä ja alan lukemaan sun blogia !
    jos kiinnostaa niin kato mun blogi
    http://myoperationbp.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Anteeksi, en ole huomannut kommenttiasi! Kiva että kiinnostaa ja käyn sunkin blogiasi vilkaisemassa. :)

    - Lilja, hhtp://sumulintu.blogspot.com

    VastaaPoista