maanantai 12. syyskuuta 2011

mikä minä olen ?

Kuka minä olen ? Mitä minä olen ? Mitä minä merkitsen ? Mille merkitsen? Kelle ?  Mitä haluan ? Peruskysymyksiä. En koskaan keksi niihin ratkaisuja. Tänään olin luova, yritin.

Kuka minä olen ? Olen nuori lukiolainen, joka ei ymmärrä koulusta mitään. Olen wnbsyömishäiriöinen, en oikeasti ole mutten ihan tervekkään. Olen normaalin näköinen, pituinen, painoinen. Olen normaali normaali normaali. Äitini sanoi etten ole balleriinatyyppinen. Olen liian iso. Niin, sitäkin minä olen. Mitä muuta? Olen miesmäinen, olen itsekäs, olen ruma. Olen se, mitä kukaan ei haluaisi olla.

No mutta mitä minä olen ? Olen verta ja nahkaa, sydäntä ja ajatuksia. Mitä minä merkitsen ? En yhtään mitään. Mille merkitsen ? En millekkään, en kellekkään.

Mitä minä haluan? Minä haluan niin paljon. Haluaisin kuun taivaalta. Epärealistista, tiedän. :) Ensimmäisenä, mitä minä haluan? Haluan uran, rahaa, elämän. Haluan arvon, arvostuksen ja kunnioituksen. Haluan olla itsenäinen nainen, vailla minkäänlaista riippuvuutta mistään. Vapaa lähtemään ja tulemaan, olemaan oma itsensä. Ilman minkäänlaisia mielipiteitä, haluan etten huomaisi niitä.

Mikä minä olen ? Sitä en osaa määrittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti