torstai 15. joulukuuta 2011

come on skinny love

"And I told you to be patient
And I told you to be fine
And I told you to be balanced
And I told you to be kind."


Hei taas pienet! Miten teillä menee? Päätin nyt kirjottaa pitkän postauksen, koska oon vähä ollu hiljasena nyt pari viikkoa. No mulla ei oo oikee ollu mitää mistä kirjottaa. Menny ihan hyvin elämä, sillee normaalisti. Mulla on poikaystävän kaa kaikki hyvin ymsyms. Syömiset ei oo ahistanu hirveesti, aina jonku verran kuitenkin. Mitenhä tämmösest ees ikin pääsee eroo? Haluunkoha mä päästä? No en tosiaankaa. Lihoisin paljon.


Tänään siis menny ihan ookoo päivä. Nojoo sain kyydit kouluu ja pois, mutta kävin kävellen keskustassa. Ei sinne oo ku reilu kilsa. Ostin veljelle joululahjan. :) Sittenku tulin kotiin, lähdin koiran kanssa lenkille. Käveltii melkee tunnin lenkki vesisateessa. Käytin taas mun iPodin askelmittaria ja askelia tuli vähän reilu 6000 ja kaloreita kulu se joku 250. Nyt on hyvä fiilis! Kylmä ja märkä tosin... :PP Koira ainaki on ilone ja niin oon minäki!


Tänään oli ihan kamalaa ennenku menin sit siel keskustassa käymää, ku yhtäkkii tuli ihan sika paha mieli ja alko itkettää. Oli niin lähellä etten alkanu itkeä. Purin vaa hammasta ja nielin kaikki kyyneleet, koska mulla ei ollu mitään hinkua ruveta meikkaamaan siinä kiireessä uudestaan. Ny tosin paha ja paska olo palasi, tonne alitajuntaan. Voi olla että joudun vetää pari viiltoo taas. Yritän TODELLAKIN olla vetämättä, koska mulla on huomenna pikkujoulut ja siellä onki sit kiva selittää mikä siinä kädessä on. Yks kaveri vaan tietää oikeesti mitä noi jäljet on. Poikaystävällekki sanoin vaa et tallil kävi pikku vahinko. :) Meinaan kyllä itkeä suihkussa, se nyt aina helpottaa. Edes vähän.


Syömiset nyt on tänää menny iha päi helvettiä. Aamulla söin leivän ja kupin teetä. Koulussa porkkanalaatikkoa ja kinkunsiivun, yhen perunan ja vettä. Kotiin tulin söin kaks ruisleipää, kaks kuppia teetä ja varmaan 10 kaupan piparia. Ne kaikenlisäks maistu iha hirveeltä ja nyt vituttaa ku söin ne... Eli söin vähän mutta oisinhan tietysti voinut miettiä kaksi kertaa mistä tänki päivän kalorit ois koostunu.. :P


Viellä huominen koulua ja sit on vapaata taas! Ja sit viikko ja joulu! =) Huomenna viel tallille heti koulusta ja sitte juhlimaa.♥ Juotua luultavasti tulee aika paljon, mutta tulkoon sitten. Yritän syyä muuten hyvin tän illan ja huomisen sitten. Ei ota päähän nii paljo. :P Ei mulla nyt sit varmaa muit ihmeempii. Pärjäilkää!♥

Lilja


6 kommenttia:

  1. Oli pakko kommentoida, kun ollaan lähes täydellisesti samanpituisia ja samat on kilotkin. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Voi sua, älä enää viiltele ): siitä on niin vaikee palata "normaaliin elämään", se on tosi koukuttavaa, itelläni siitä tuli ainoa tapa käsitellä tiettyjä tunteita, mä haluun varottaa sua; Älä tee samaa virhettä, jonka mäki tein ): voimia hirveesti!

    VastaaPoista
  3. juu kyllä mä yritän olla viiltämättä. se vaan jotenki helpottaa sitä oloo ja sen helpotuksen tunteen haluu uuestaan, aina sillon ku sattuu. kiitos tsempeistä ja voimia sulle takaisin :)♥

    VastaaPoista
  4. se on ihana se helpotuksen tunne, mutta toisaalta se arpien yms. jälkien piilottelu on todella ärsyttävää :/ Mulla on parin vuoden takaiset jäljet vieläkin kauheen näkyvät, tosi inhottavaa :D

    VastaaPoista
  5. noniimpä. onneks noi mun ei ollu mitää erisyviä ni ne nyt on jo haalistunu. se vaa paskajuttu ku vedin vanhojen päälle uudet, että minkälaista jälkeä tästä tulee sitten... :pp

    VastaaPoista