perjantai 23. joulukuuta 2011

niityllä lunta....

kuinka täydelliset hiukset ;o
Kun pienenä joulu alkoi olla lähellä, en mitenkään malttanut odottaa sitä. Nyt, kun ikää on kertynyt 16 ja puoli vuotta, tajusin, että huomenna on joulu. Vasta eilen ostin parhaille ystävillenikin lahjat. Tykkään ite niistä tosi paljon, toivottavasti tytöt kanssa. :) Ostin poikaystävälle lahjan kanssa, vaikka sovittiin ettei osteta. Muttaku se oli niin läppä ja tiiättekö ne "osta kaks maksa yks"- tarjoukset? Piti siis ostaa veljelle ni sitku sai kahet yhen hinnal ni tottakai käytin tän tilaisuuden hyväkseni... xd

Eilen olin kattomassa Paranormal Activity 3 S'än kanssa. S on siis mun toinen paraskaveri jonka kaa ollaa tunnettu ekaluokalta asti. Oli tosi kivaa tehä S'än kanssa jotain kahdestaan pitkästä aikaa. Nomutta se leffa, SE OLI IHAN HIRVEE! :D:D:DD Meinattiin kuolla siellä. :---D Söin siellä chilinutseja ja normikokista. En ees muista millo oisin juonu jotain muuta kuin zeroa. Vaikka meilläkin on kotona aina kokista en ikinä juo sitä. :D Muuten mä söin eilen neljä ruisleipää, koulussa riisipuuroa, pari joulutorttuu thats it. :P Tosi terveellistä ja sillee. Vaa'alla en oo käyny mut voisin kohta mennä.

Mitä te ootte toivonu joululahjaks? Mä en oikeestaan toivonu mitää. Oisin halunnu semmosen ihanan, valkoisen timanttikellon Tommy Hilfigeriltä, mutta kun kävin kattomassa sitä yks päivä, oli sielt kaupast ostettu se viiminen. Tuskimpa tulee kelloa siis. :P Muuten oon toivonu rahaa ja lahjakorttei pääosin vaan. On vaikeaa keksiä lahjaa tytölle, jolla periaatteessa kaikki jo on ja kuka ei mitään oikeastaan vaadi. :---D

Sain myös ehkä iltatyöpaikan. En oikeen tiiä siitä tarkkaan viellä, mutta mulle soitellaan uudenvuoden jälkeen. On muuten ihanaa nytkun on loma! Näytän niin väsyneeltä ja olenkin, että tää loma tuli ihan täydelliseen väliin.:)

Ei mulla kuitenkaa ollu nyt sit mitään erikoista. Päivä jatkuu varmaankin Gleen♥ kattomisella ymsyms. :D Tsemppiä teille ja hyvää joulua jossen ennen huomista enään kirjoita!<3

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti