lauantai 3. joulukuuta 2011

tää on ainoa mun keino paeta


Tätä tahtois en, tää on mun keino viimeinen...

Tää päivä on ihan vammanen. Heräsin joskus puol 11 ja oon vaa siivoillu ja tehny kaikkee typerää ja turhaa. Nyt lakkaan kynsiä koska mul ei oo mitää muuta tekemistä. Mul on täs vapaa-aikaa joku kolme tuntia ennen ku oona O'n kanssa. Täl hetkel muo taas vituttaa kaikki. En jaksa olla Facebookissa tai mesessä, koska en jaksa sitä et ihmiset puhuu mulle, en jaksa sitä et ihmiset ei puhu mulle. En jaksa mitää.

Viiltelin toissapäivänä ekan kerran kunnolla. Alottelijamaisesti sheivillä tuli tosi rumat neljä jälkeä vaempaan käteen. Ei ne syviä oo mut niihi sattuu ja ne on rumia. Oonpas ylpeä itsestäni. Miks mä ees tein sen? Mul oli niin paha olo. Tuntuu et mun seurustelusuhteeni on ihan helvetistä ja et kaikki mun kaverit ja tekemiset ja ihan kaikki. Missää ei oo vittu mitään järkeä. Kaikenlisäks olin lihava.
Vaikka en syö ni lihon. Enkä ymmärrä sitä. Se saa mut tosi tuskaseks enkä oikee tiiä mitä tekisin. Yleensä vaa itken ja angstaan. Mul ei oo yhtää enää hyvä fiilis. Mitä pitemmälle talvi etenee, sitä pahempi mieli mul on joka päivä ja sitä huonommaks mun elämä muuttuu. Apua.
Tänää oon syöny kupin salaattia, lasin mehua ja jotain suklaakonvehteja. Ja yöllä jois kaks kaljaa. Ei mitää muuta. Nälkä on mut ei muo kiinnosta. Liikkunu en oo yhtään, jos siivoamista ei lasketa. Kattoo jos kirjottelisin viel tänää jotain.
Lilja

2 kommenttia:

  1. Älä viiltele jooko? Arvet jää tosi pitkäksi aikaa ja viiltelyyn jää koukkuun:( Kuulostaa kyllä oikeasti, että sulla on tosi paha olla. Ootko puhunut kellekkään, että sulla on paha mieli? Puhuminen oikeasti auttaa, voimia!!

    VastaaPoista
  2. Näytin kyl kaverille noi jäljet mut en mä oikeestaa oo kellekkää kertonu. :P Ja joo, yritän välttää toista kerta.... Kiitos kommentista ♥

    VastaaPoista