maanantai 2. tammikuuta 2012

oh simple thing, where have you gone ?

Mä oon niin vitun väsynyt. Yritän lopettaa kiroilun. Se on vaikeeta. Tein tänää kaks uudenvuodenlupausta lisää. Mä pidän mun huoneen siistinä ja laihdutan viisi kiloa. Ei ole niin paha, mulla on viisi kuukautta aikaa. Kilo/kuukausi, kyllä nyt pitäis onnistua? Tää päivä ei tietenkää kuulunu nyt tähä suunnitelmaan, koska oon syöny tänään kaikennäköistä paskaa..

Olin tänään S'än kanssa keskustassa. Ostin topin, kynsilakan, korvikset, kalenterin, seinäkalenterin ja yliviivaustussin. Se toppi on ihan sikakiva, mut pelkään vaa milt se mun pääl näyttää. Se oli ales enkä jaksanu edes kokeilla, otin vaa M koon suoraan. Pitää kattoo miten se sopii. :P Tän päivän ärsytys tapahtu tietenki kanssa kaupassa. S on muo varmaan 20kg pienempi... Sit löysin yhen sikakivan neuleen joka kyl oli lastenosastolta.. :D Mutta kuitenkin, ei ois ollu mitää toivoo et se ois menny mun päälle. No S'än mielest se oli kans kiva ja se halus sit kokeilla sitä ja yllättäen se meni sen päälle. Sen harmiks ja mun riemuks (... xd) se näytti vähä hassult sit päällä, kun lapsillehan se oli mitotettu. Silti, tuli taas semmone läski olo. :(

En ees haluu miettii mitä oon syöny tänää. Liikuntaa on tullu vaa se ku kävelin keskustasta S'än kanssa kotiin hirvees lumimyrskys. Oli ihan kamalaa. :D Ei kai tässä nyt mitää ihmeellisempää. Vähä yksinäinen fiilis ja sillee. Pitäs olla O'n ja H'n kanssa viel tänään, mut niist ei taas kuulu mitää ja en vituskaan tiiä. Hups kirosana..

Lilja





ps. uusia lukijoita ;o<3333 kiitos !

3 kommenttia:

  1. ah se on sitte nii mukavaa kun on shoppailemassa kavereiden kanssa ja kaikki he ostavat vaatteita kokoa XS, paitsi minä xd
    kivan olonen blogi sulla, saat musta lukijan(;

    VastaaPoista
  2. Niinno, _meni_ paremmin....

    ja joo, toi on tuttu tunne ku kaveri on itteää tyylii puolet pienempi, ja millai läskiolo siit tulee... ja salaisen blogin kutsuu tarviin sun s-postin!

    haleja ♥

    VastaaPoista
  3. kummitus: sanos muuta :p oi kiitos ja tervetuloa! :))

    VastaaPoista