maanantai 2. tammikuuta 2012

viva la Paris

Telkkarissa syödään vasikanvatsalaukkua, jossa on vielä maitoo sisällä. Söin äsken sipsiä, en syö enää. :D Aamu alkoki hyvi, aamupalaks vedin palan täytekakkuu. Hyvä minä, hyvä!

En tehny uudenvuodenlupausta. En keksiny oikee mitää, minkä tiiän et oisin pitäny. Kyllä mulla nyt alkaa tää treenaaminen kesäkuntoo. Semmone 60kg kesäks ois aika jees, siit ois sit hyvä jatkaa eteenpäi. Lähen keskiviikkona Tampereelle. Siel on vähä huono urheilla, kun kaikkialle liikutaan bussilla. Rahaahan menee aivan helvetisti, koska mulla ei mitää bussikortteja ole ymsyms. :PP

Uusivuosikin tossa tuli ja meni. Ensin pelkäsin että siitä ei tuu mitään muuta kuin paskaa, mutta toisin kävi. Ihmisiä tuli sitte meille ja oli ihan hauskaa loppujen lopuks. Paitsi ekankerran suutuin poikaystävällekkin ihan oikeasti. En mä vissii kauheen kauan ollu vihanen, tyhmä SN. :D

Tänää pitäs olla S'n kanssa. Tänään vissiin kaikkialle mennään kävellen, vois kans keksii jotai kivaa. S'ällä alkaa koulu huomenna, mulla on viellä tämä viikko lomaa. Sraukka. :D Tampereella muuten shoppailemaan! En oo ikinä käyny Ideaparkissa, joten P (mun serkku) lupas hoitaa mulle tämänkin kokemuksen. xd

Tää päivä on ollu iha hyvä. Vähän vaa vituttaa tää, etten oikee osaa syyä mitään kunnolla. Syön yleensä sitä mitä tekee mieli eikä se nyt aina oo nii hyvä juttu. Kohta meen suihkuu ja sillee, yritän syyä jotain lämmintä ruokaa mitä normaalit ihmiset söis. Tai vaik leipää, iha sama.

Nyt, hyvää uudenvuoden alkua ja keksin juuri uudenvuoden lupauksen! Lupaan ruveta päivittelemään blogia useammin kuin kerran viikossa! :) Nyt suihkuun, heippa!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti