torstai 3. marraskuuta 2011

im so fucking tired

Muo väsyttää. Painan aivan helvetisti. Ahistaa. Väsyttää taas. Meen huomenna kaheksaa. Ekana mulla on biologiaa. Se on mun lempiaine, silti väsyttää. Meen kohta nukkumaan.

Mitäs teille kuuluu? Siitä on hetki ku oon viimeks kirjottanu. Mitenköhä mulla menee? Okei oon lihonu, mut nyt otin itteeni niskasta kiinni. Tänään oon syöny aamulla ruisleivän n. 100kcal, kaks näkkäriä 80kcal?? ja spagettia ja jauhelihakastiketta. Yhteensä ehkä sanoisin että.... 700? Siis sitten kun oon syöny iltapalan. Mun pää on niin helvetin kipeä että on pakko syödä.

Liikuntaa en tänään harrastanut muuta kuin kävelin kouluun ja kotiin. Oli kivaa kävellä. :) Kävelisin huomennakin, mutta menen tallille suoraan koulusta ja mulla menis ikuisuus kävellä tallille, sen lisäks et mulla on paljon tavaroitakin sitten mukana. Helpompaa vaan mennä skootterilla suoraan.

Noh, asia joita teitä kaikkia luultavasti kiinnostaa. Olen siis 165cm pitkä, mikä tuolla sivussakin lukee. Mutta kiinnostava asia, paljonko painan? En ole käynyt vaa'alla varmaan viikkoon. Tiedän että se luku on iso ja koko laihdutukseni lähtee alusta. Mutta kuten jo mainitsin, otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin terveellisemmän kannan syömisessä ja liikkumisessa. Okei myönnän, ei mun ruokasuhteeni tai syömiseni koskaan ole tervettä. En tajua miten jokin semmonen kun syöminen voi vaan olla niin tavattoman vaikeaa.. Mun pitäs muute ostaa mittanauha. Haluisin tietää kuin paksut mun jalat ja vyötärö on. :D Painan kokonaiset 65 vitun kiloa.

Nyt lähden sitten syömään. Läski. Yök. Kommentoikaa toki omia kuulumisia ja omia blogeja. Mun pitäis saada päivitettyä mun lukemislista. xdd

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti