sunnuntai 6. marraskuuta 2011

ridiculous

ANOREKSIA:[x] laihdutan, vaikka olen normaali/alipainoinen
[ ] painoindeksini on alle 19
[x] nälkiinnytän itseäni
[x] ruoka on viholliseni
[x] liikun pakonomaisesti
[paitsi jos kusen...] syön alle 1000 kcal päivässä
[x] nautin näläntunteesta
[x] olen mielestäni lihava, vaikka muut sanoisivat muuta
= 7??

BULIMIA:
[/] ahmin suuria määriä esim. karkkia, keksejä, jäätelöä, sipsejä...
[/] ...jonka jälkeen oksennan
[ ] käytän laksatiiveja
[x] pelkään lihomista
[ ] hampaani voivat huonosti oksentamisen takia
[x] toisinaan liikun ja paastoan
[x] koen suurta itseinhoa
[x] ajattelen ruokaa usein
= 5

BED:
[/] ahmin suuria määriä esim. karkkia, keksejä, jäätelöä, sipsejä...
[/] ...MUTTA en oksenna sen jälkeen
[x] ahmin suruuni
[x] joskus paastoan
[x] häpeän ahmistani
[x] ...ja kehoani
[ ] ahmiminen on melkein päivittäistä
= 5


Voi että kun mä inhoan, kun ihmiset tekee jotain naurettavia masennusviiltelylaihdutustestejä johonki galleriaan tai faceen. Okei itekki laitoin ton nyt tänne ku halusin  tietää mitä tuloksii saisin. XDD Nomutta, ei ikin tulis mielee laittaa tota johonki muulle ku anonyymille sivustolle. Se olis niin noloa.

No mites teil menee? Mul ihan hyvin. Eilen olin juhlimassa vaikkei kyllä pitäny. En mitenkää erityisen paljoo juonu mut fiilis oli hyvä ja kivaa oli. =D Syöny oon viimeks yöllä pari gluteenitonta näkkäriä, niistä tuli joku alle 100kcal. Tänään oon juonu kaakaoo mis puolet maitoo puolet vettä ja lasin tuoremehuu ja pari palaa perunaa. Wtf noi perunat ?! :D:D Tänään kuitenkin viellä tallille ja sit oon S'n kaa. Ei kai tässä mitää muuta ihmeellisempiä. Tsempit teille. =)

Lilja

4 kommenttia:

  1. hei ! kiva kun lähetit tän uuden osoitteen :) pittääpä pistää itteni lukijaksi =)

    VastaaPoista
  2. Hei! Toivottavasti ei haittaa, että kopsasin tämän "kyselyn" itselleni?

    PS. Liityin myös blogisi lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  3. ei haittaa, itsekin sen jostain kopsasin xd

    ja tervetuloa lukemaan :)

    VastaaPoista