torstai 24. marraskuuta 2011

voiko olla niin surullinen, että syö itsensä hengiltä ?

Kello on puoli kymmenen. Huomenna multa loppuu koeviikko. Viiminen koe, matematiikka. Pääsen koulusta jo tyyliin 11. Meen puoli kymmeneen. 12 tuntia ja oon koulussa taas. Tänään mulla oli äikänkoe. Se meni ihan hyvin.

Mitäköhän mä söin tänään? Aamupalaksi söin kiinalaista riisivihanneskanajuttua puoli lautasellista. En kerennyt syödä loppuun. :D Join C-vitamiinin ja lähdin kouluun. Koulussa desi lasagnea ja näkkäri. Menin skootterilla koska olen laiska. Kävin katsomassa mun silmälaseja, saan ne huomenna. Sitten menin kaverini L'än kanssa Mäkkiin. Söin siellä nugetit 170kcal ja sen vitun dipin.. 0.75L pirtelöä ja pussillisen karkkia. Koko päivän saldo siinä. Oon niin vitun pettyny kuinka huonosti tää päivä meni. Ilman tietenkään mitään liikuntaa. Oon niin pettyny. Miks mä en ikinä kirjota tänne kun mulla menee hyvin? Esimerkiksi eilen ja toissapäivänä meni. Miksen?!

Nyt tuli paha mieli taas. L kerto et se haluu muuttaa New Yorkiin, se on sen unelma. Mikä mun unelma on? Olenko mä oikeasti niin pinnallinen että mun unelma on olla laiha? Toivon etten ole. Tekee mieli hakata itteeni jollain. Oksentaa. Mut ei se mitään auta. Syömisestä on jo monta tuntia. Mä olen lihava jo. Voisin mennä syömään kanasalaattia ilman makaroonia. Äiti kerto just et on laihtunu kilon. Sanoin sille et mäki haluun. Yleensä se sanoo ettei mun tarvi. Nyt se oli iha mukana. Tuli taas paha mieli.

En tiiä mitä mun päässä liikkuu. Se on täyn tyhjää. Muo itkettää. Ja sattuu. Ahistaa. Meen syömään ja nukkumaan. Pärjäilkää pikkuset. ♥☻

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti