lauantai 5. marraskuuta 2011

miss independent

Oon aina kokenu itteni itsenäiseks ihmiseks. Mä en tarvi kaveria samoille lukiokursseille, hommaan sieltä uudet. Ryhmätyöt toimii kyllä yksintehtynäkin eikä mulla ole ongelmia tutustua ihmisiin. En tarvi miestä, en tosiaankaan. En ketään itteeni roikkumaan. Ei sillä että siitä tietenkään haittaakaan ois, tai etten haluiskaan. :D:D En vaan tarvi.

Mulla on nyt outo ja uus tilanne mulle. Kai mulla on kindof-poikaystävä. Vittu mikä sana. Oon ollu senkaa aika paljon ja tykkään siit ja blaablaa. MUTTA, sillä on ihan vitusti muijia ja kuten mainitsin tossa yllä, mä oon itsenäinen nainen. En kilpaile kenenkään huomiosta, mulla vaan ei ole tarpeeks energiaa siihen. Siks en oikee tiiä mitä tekisin... Mutta tää ei oo tän blogin aihe. Piti vaa päästä jotain purkamaan ulos. -.-''

Nyt on lauantai ja kello vartin yli yksi päivällä. Tänään oon syöny pienen kupillisen rahkaa ehkä 100kcal ja kupin kahvia, mandariinin ja kupillisen tollast vitamiinimehuu. Mehus oli ehkä 100kcal, mandariinin ja kahvin kaloreita en edes jaksa laskea. :D Ei oo nälkä, mut varasin itelleni vähän jauhelihakastiketta ja makaroonia ennen kuin lähden ulos. En kyllä tiedä mitä mä tänään teen. Taisiis meen ulos mut mitä siellä, jaa-a. :D 65kg on ja pysyy.

En keksi nyt mitää muuta kirjotettavaa tähän. Päivän biisi on Ne-Yo - Miss Independent. =D Hyvää iltapäivän jatkoa teille, kattoo jos palaan päivittelemään viellä tänään. :)

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti