sunnuntai 27. marraskuuta 2011

my hands are icecold, i think i am a vampire

Joo elisiis täällä on aivan tajuttoman kylmä! Kotona, täällä sisällä. Oikeasti, kuolen! :----D Väsyttää ihan kamalasti, mutta mulla on huomenna vapaapäivä koulusta ja oon aina ollu huono menee vapaaehtoisesti aikaisin nukkumaan. Tänään on ollut ihan paska päivä kaiken tekemisen osalta. Taisiis on kivaa ollu ja näi mut oon syöny huonosti ja liikkunut en ole varmaan metriäkään.

Multa katkes ihan totaalisesti nyt ajatus.

Nojaa, kävelly oon ehk 200 metriä tänään. Wuhuu! :D Syöny oon kaks mandariinia, puol litraa maitoa, makaroonia, katkarapukeittoa ja mäkin ranskalaiset (yök). Ne oli viel kylmii. En tiiä mikä muhu meni. Ärsytti. Nyt kuitenki kauhee nälkä taas mutta voi olla etten jaksa syödä. :p

Oon harrastanu nyt tässä aika paljon hyötyliikuntaa. Nyt kun on niin tavattoman kylmä koko ajan, ei viitsi ajaa skopella. Välillä tiet muutenkin on jäässä. Niin oon sitten kävellyt kouluun ja tapaamaan kavereita ja kaikkialle. Ja niin edespäin. Mitään muuta liikuntaa en oikein oo harrastanu kun sillä mun hoitohepallakin on joku ihmeen vatsavirus. :pp

Voisin ehkä huomenna palata tänne ongelmieni kanssa. En keksi oikein mitään kirjoitettavaa. Monta lukijaa on näköjään tullut lisää, kiitos siitä. :))) Tsemppiä teille nyt ja hyvää yötä ! ♥

Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti